شرکت خدمات حفاظتی اشل

ساخت وبلاگ

دوربین مداربسته ژئوویژن چه کاربردی دارد؟

جوانب دوربین مداربسته ژئوویژن کلیه محصولات نظارت بر Geovision از جمله کارت های Geovision DVR ، دوربین مداربسته ژئوویژن، دوربین مداربسته ژئوویژنIP ، نرم افزار دوربین مداربسته ژئوویژن و DVR های مبتنی بر رایانه شخصی را که بر اساس کارت های Geovision برای دوربین مداربسته ژئوویژن و یا نرم افزار IP برای دوربین های IP شبکه تهیه می کند.

نمایشگر مرورگر وب از راه دور دوربین مداربسته ژئوویژن

سیستم های DVR دوربین مداربسته ژئوویژن به شما امکان می دهند دوربین مداربسته ژئوویژن خود را از طریق مرورگر وب به صورت زنده از رایانه شخصی خود مشاهده کنید. ورود به سیستم DVR با استفاده از رایانه ساده است: 1) مرورگر وب (ترجیحا اینترنت اکسپلورر) را روی رایانه شخصی خود راه اندازی کنید. 2) آدرس IP و پورت شماره # Geovision DVR خود را وارد کنید. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. 4) دوربینی را که می خواهید مشاهده کنید انتخاب کنید.

دوربین مداربسته ژئوویژن ( DM-Multiview ) نمایش زنده

سیستم های DVR دوربین مداربسته ژئوویژن به شما امکان می دهند دوربین های مدار بسته خود را با استفاده از DM-Multiview از رایانه خود به صورت زنده مشاهده کنید. DM-Multiview به کاربران امکان می دهد چندین Geovision DVR (حداکثر 16 میزبان و 32 دوربین همزمان) را در یک رایانه شخصی مشاهده کنند. برخی از ویژگی ها شامل نمای زنده ، پخش از راه دور و ضبط فیلم از راه دور است. DM-Multiview می تواند با سیستم های دوربین مداربسته ژئوویژن آنالوگ ، IP و ترکیبی یکپارچه شود.

 دوربین مداربسته ژئوویژن  (iPhone DVR Surveillance App)

DVR دوربین مداربسته ژئوویژن به شما امکان می دهد دوربین مداربسته ژئوویژن خود را با استفاده از برنامه Geovsion GV i-View به صورت زنده از iPhone خود مشاهده کنید. ورود به سیستم DVR دوربین مداربسته ژئوویژن در آیفون خود با استفاده از GV i-View mobile ساده است: 1) برنامه را از طریق تلفن خود راه اندازی کنید. 2) آدرس IP و پورت شماره # Geovision DVR خود را وارد کنید. 3) سپس یک شبکه از شش دوربین به طور همزمان نمایش داده می شود یا می توانید برای مشاهده در یک نمای تمام صفحه ، روی هر دوربین مداربسته ژئوویژن ضربه بزنید.

برنامه DVR Geovision iPad Survillance

Geovision DVR به شما امکان می دهد دوربین مداربسته ژئوویژن خود را با استفاده از برنامه Geovsion GV i-View به صورت زنده از iPad خود مشاهده کنید. ورود به سیستم Geovision DVR در iPad خود با استفاده از GV i-View mobile ساده است: 1) برنامه را بر روی تلفن خود راه اندازی کنید. 2) آدرس IP و پورت شماره # Geovision DVR خود را وارد کنید. 3) سپس یک شبکه از شش دوربین به طور همزمان نمایش داده می شود یا می توانید برای مشاهده در یک نمای تمام صفحه ، روی هر دوربین ضربه بزنید.

برنامه Geovision GV-A-View

سیستم های Geovision DVR به شما امکان می دهند دوربین مداربسته ژئوویژن را به صورت زنده از یک دستگاه Android با استفاده از برنامه GV-A-View مشاهده کنید. GV-A View با استفاده از چندین نسخه GV-System با استفاده از نرم افزار نسخه 4.4 و بالاتر سازگار است. ویژگی دیگر GV-A View امکان مشاهده چندین DVR Geovision از راه دور است.

شرکت خدمات حفاظتی اشل...
ما را در سایت شرکت خدمات حفاظتی اشل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : eshel eshel بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 11 فروردين 1399 ساعت: 15:31

خبرنامه